ΒΥΡΩΝ ΤΟΜΑΖΟΣ
  • HOME
  • ΑΡΘΡΑ
    • 2025 >
      • 2025.01 Λιβανος
      • 2025.02 Στωικισμός
      • 2025.03 Μεγας Κωνσταντίνος
      • 2025.04 Ελληνες ευεργετες στην Βιεννη
      • 2025.05 ΜΜΕ και Social Media
      • 2025.07 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΣΙΜΟΣ ΠΑΛΗΟΣ
    • 2024 >
      • 2024.01 Ο ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
      • 2024.02 ΤΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ
      • 2024.03 ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΣ
      • 2024.04 ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
      • 2024.04 Ο ΔΕΞΙΟΣ ΜΑΣ ΨΑΛΤΗΣ Ο ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ
      • 2024.05 Ο ΝΤΕ ΓΚΩΛ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ
      • 2024.06 ΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
      • 2024.07 ΛΟΡΔΟΣ BYRON
      • 2024.08 ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ
      • 2024.09 Η ΣΙΩΠΗ ΣΚΟΤΩΝΕΙ
      • 2024.10 ΜΥΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
      • 2024.11 ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΟΥΔΑΝ
      • 2024.12 ΦΙΛΟΤΙΜΟ
    • 2023 >
      • 2023.01 ΑΘΗΝΑ-ΣΠΑΡΤΗ
      • 2023.02 ΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ESG ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
      • 2023.03 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ
      • 2023.04 ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙ&Al
      • 2023.05 ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟ&
      • 2023.06 ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛ&I
      • 2023.07 ΚΒΑΝΤΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
      • 2023.08 ΠΕΡΙ ΜΟΔΑΣ
      • 2023.09 ΧΤΙΣΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ
      • 2023.10 ΟΜΗΡΟΣ, ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΝΟΣ, ΤΟΣΟ ΟΙΚΕΙΟΣ
      • 2023.11 ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ
      • 2023.12 ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
    • 2022 >
      • 2022.01 ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ, Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟ&Ph
      • 2022.02 ΥΠΝΟΣ, ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΡΜΑΚΟ
      • 2022.03 ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ ΜΕ ΟΡΜΗ
      • 2022.05 ΚΑΤΟΧΗ, ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ, ΣΥΡΜΑΤΑ
      • 2022.06 ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Ο ΧΙΟΣ
      • 2022.07 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΑ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
      • 2022.07 ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
      • 2022.08 ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
      • 2022.09 ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ
      • 2022.10 ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΔΑ
      • 2022.11 Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΞΥΠΝΑΕΙ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
      • 2022.12 ΜΙΚΡΟΒΙΩΜΑ-ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ δίαιτα
      • 2022.12 ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
    • 2021 >
      • 2021.01 ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ
      • 2021.02 ΟΙ ΟΙΩΝΟΙ ΠΡΟΜΗΝΥΟΥΝ ΑΝΑΚΑΜΨΗ
      • 2021.02 ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΡΤΙΝΟΣ
      • 2021.03 ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
      • 2021.04 Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟΙ
      • 2021.05 ΤΟ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΒΙΑΣ
      • 2021.05 ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΟΥΣΗΣ
      • 2021.06 ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ
      • 2021.07 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ
      • 2021.08 ΒΡΑΖΙΛΙΑ Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
      • 2021.08 Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑ&G
      • 2021.09 RITUALS-ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΕΣ-ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ
      • 2021.10 Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
      • 2021.11 ΚΑΤΑΚΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
      • 2021.12 ΕΚΤΥΠΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ
    • 2020 >
      • 2020.01 Ο ΜΟΝΤΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ
      • 2020.02 ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ
      • 2020.03 ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜ&
      • 2020.04 ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΑΟΖ, ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ, ΠΡ&
      • 2020.05 BILL GATES, TERRAPOWER, ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ
      • 2020.06 ΤΟΣΟ ΙΔΙΟΙ-ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ
      • 2020.06 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΥΡΩΝΑ ΤΟΜΑΖΟΥ
      • 2020.07 Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ, ΜΕΡΑΚΙ-ΚΑΛΑ ΥΛΙΚΑ-Π&Epsilo
      • 2020.08 ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ-ΝΕΑ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΝΕΑ ΓΕΝ&Io
      • 2020.09 Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΛΛΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ
      • 2020.10 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
      • 2020.11 ΚΙΝΑ, HUKOU, DANWEI ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ
      • 2020.12 ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑ
    • 2019 >
      • 2019.01 ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΟΕ ΚΑΙ ΛΟΓΩ TRUMP
      • 2019.02 ΓΚΑΝΤΙ
      • 2019.03 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
      • 2019.04 ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • 2019.05 Η ΕΠΟΧΗ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ
      • 2019.06 Η ΑΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
      • 2019.07 ΒΑΛΚΑΝΙΑ-ΣΥΝΟΡΑ ΡΑΜΜΕΝΑ ΜΕ ΚΛΩΣΤΗ
      • 2019.08 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ
      • 2019.09 ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ-ΕΝΑ ΑΛΥΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
      • 2019.10 ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΚΩΝΟΚΑΛΤΣΕΣ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΝ
      • 2019.11 Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑΣ-ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧ&Iot
      • 2019.12 Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ-ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΑΣ
    • 2018 >
      • 2018.01 ALIBABA ΚΑΙ AMAZON
      • 2018.01 ΟΙ ΣΤΩΙΚΟΙ
      • 2018.02 ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ Η ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ
      • 2018.03 ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ
      • 2018.03 ΣΥΝΟΨΗ ΣΤΑ HI TECH
      • 2018.04 Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΙΚΑΡΟΥ ΚΑΙ Η CONNECTION ECONOMY
      • 2018.04 ΤΟ ΒΙΟΚΛΙΜΑ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΣΤΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜ&Omicron
      • 2018.05 Η ΚΙΝΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ
      • 2018.05 ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ-ΣΚΟΠΙΑΝΟ
      • 2018.06 ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΑ
      • 2018.07 ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ Ι&K
      • 2018.08 Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΟΥ ΠΥΡΟΔΟΤΗΣΕ Ο TRUMP
      • 2018.09 ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΧΑΝΕΤΑΙ
      • 2018.10 ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ, ΤΟ ΠΙΟ HOT ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ
      • 2018.11 ΚΡΗΤΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΟΥ 16ΟΥ ΚΑΙ 17ΟΥ ΑΙΩΝΑ
      • 2018.12 Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑ
    • 2017 >
      • 2017.01 Η ΜΠΑΝΑΝΑ ΣΤΟ ΔΟΥΝΑΒΗ
      • 2017.01 ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ MISSION IMPOSSIBLE
      • 2017.02 Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥ
      • 2017.02 ΤΑ ΣΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
      • 2017.03 ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
      • 2017.03 ΝΤΟΝΑΛΤ ΤΡΑΜΠ
      • 2017.04 ΘΑ ΖΗΣΕΤΕ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
      • 2017.04 Ο ΦΡΟΫΝΤ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨ&Eps
      • 2017.05 23 ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ, ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;
      • 2017.05 HALLO MR HERMANN
      • 2017.05 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΙΜΑΝΗΣ
      • 2017.06 ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
      • 2017.06 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΥ &Epsilon
      • 2017.06 Η ΦΥΣΙΣ ΞΕΛΟΓΙΑΣΤΗΚΕ
      • 2017.07 ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
      • 2017.08 ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΣΦΑΙΡΙ&K
      • 2017.08 ΟΔΗΓΗΣΗ-ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ-ΚΟΛΟΦΩΝΑΣ
      • 2017.09 Η ΙΝΔΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΤΙ
      • 2017.09 ΠΑΡΕΝΘΕΤΗ ΜΗΤΕΡΑ
      • 2017.10 ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟΝ ΑΜΙΓΕΣ ΚΑΛΟΥ
      • 2017.10 ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
      • 2017.11 O ΣΕΞΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΤΟΥ
      • 2017.11 ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ-ΝΑΥΤΙΛΙΑ
      • 2017.12 ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΖΩΗ
      • 2017.12 ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ
    • 2016 >
      • 2016.01 Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΗΣ
      • 2016.01 ΠΕΡΙ ΓΡΑΒΑΤΑΣ
      • 2016.02 ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ
      • 2016.03 ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ &
      • 2016.04 Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΙΖΕΙ
      • 2016.04 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚ
      • 2016.05 ΠΟΥ ΠΑΕΙ Η ΚΙΝΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΟΪΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΟΝ XIJINPING
      • 2016.05 ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ
      • 2016.06 Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩ&Nu
      • 2016.06 ΡΕΚΟΡ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ 2016
      • 2016.06 ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΠΙΜ&Omi
      • 2016.07 ΣΥΜΒΟΛΑΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
      • 2016.07 ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΙΟΥ
      • 2016.08 BREXIT, Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΜΑΣ
      • 2016.09 Η ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ ΓΥΡΙΖΕΙ ΔΕΞΙΑ
      • 2016.09 ΤΟ 2016 ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ NT, ή Artific
      • 2016.10 Η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ
      • 2016.10 Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΠΟΓ
      • 2016.11 Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΙΣΟ
      • 2016.11 Ο ΠΟΥΤΙΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΟΥ&Sig
      • 2016.12 ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΟΡΤΕΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΑΝ&T
      • 2016.12 ΠΕΡΙ ΜΑΦΙΑΣ
    • 2015 >
      • 2015.01 ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
      • 2015.01 ​ΟΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ, ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ, ΟΡΘ&Omicro
      • 2015.02 Ο XI JINPING ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΙΝΑ
      • 2015.03 ΤΙ ΚΙ ΑΝ Η ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ
      • 2015.04 Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • 2015.05 ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΨΥΧΟΘ&Ep
      • 2015.06 ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
      • 2015.06 Η ΑΜΕΡΙΚΗ, ΕΜΕΙΣ, ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΥΘΟΙ
      • 2015.06 ​ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ
      • 2015.07 ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΟΣ, Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΒΥΖ&Alph
      • 2015.07 ΝΑΤΑΣΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗ, ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΡΑΜΑΖΟΦ
      • 2015.08 Η ΡΟΥΣΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤ&Epsil
      • 2015.09 ΕΝΕΡΓΕΙΑ
      • 2015.09 ΤΑ ROBOT ΩΣ ΛΥΣΗ ΣΤΟΝ ΓΕΡΑΣΜΕΝΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ
      • 2015.10 Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΕΡΔΥΝ&A
      • 2015.11 ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ 81οι ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
      • 2015.12 Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΚΑΙ Ο &M
    • 2014 >
      • 2014.01 ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ-ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΙ Η ΘΥΡΑΘΕΝ Π&Alpha
      • 2014.01 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
      • 2014.02 ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ΤΑ ΔΥΟ ΟΞΥΜΩΡΑ
      • 2014.02 ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΑΙΤΙΟΣ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ Ο ΘΕΟΣ
      • 2014.03 ΠΕΡΙ ΔΡΑΧΜΗΣ, ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ, ΑΝΙΣΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ Ε&Iota
      • 2014.04 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
      • 2014.04 ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝ&Epsilon
      • 2014.05 HELLO ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΝ ΕΥΡΥΧΩΡΟΥΣ
      • 2014.05 ΠΕΡΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΙΣΤΗΣ-COUNTRY RISK
      • 2014.06 ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
      • 2014.07 ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ
      • 2014.08 ΠΕΡΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
      • 2014.08 THE CLOUD, ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΝΝΕΦΟ
      • 2014.09 ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΑΡΕΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΥΛΗΣ Μ&Omicr
      • 2014.10 ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ ΜΑΣ
      • 2014.11 ΣΟΥΝΙΤΕΣ-ΣΙΙΤΕΣ, ΙΡΑΚ-ΙΡΑΝ
      • 2014.12 ΛΙΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ - LEAN STARTUP
    • 2013 >
      • 2013.01 ΑΚΤΙΝΕΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ
      • 2013.02 ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
      • 2013.03 THE POWER OF HABIT - Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑΣ
      • 2013.04 ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΤΙ ΧΩΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ
      • 2013.05 ΙΑΠΩΝΙΑ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
      • 2013.07 COMPETITION EDGE ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
      • 2013.08 ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ
      • 2013.09 ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ HIGH TECH
      • 2013.10 ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΔΗΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
      • 2013.11 ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ, ΝΙΤΣΕ
      • 2013.12 AMOR FATI-MENAGE A TROIS-ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΞΙΩΝ ΝΙΤΣΕ
    • 2012 >
      • 2012.01 AUS PRINZIP, Η ΜΠΑΝΑΝΑ ΣΤΟ ΔΟΥΝΑΒΗ ΚΑΙ Η ΠΕΤΡΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ
      • 2012.02 MENSCH DES JAHRES, Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
      • 2012.02 ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΘΟΔΩΡΕ
      • 2012.03 Η ΚΙΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΗΓΕΣΙΑ
      • 2012.03 ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΟΥΣΕΙΑ
      • 2012.04 ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ
      • 2012.06 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ
      • 2012.07 Η ΤΡΙΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
      • 2012.08 ΚΑΜΠΟΣ-ΧΙΟΣ ΤΟ MONTE CARLO ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
      • 2012.10 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΙΩΝΙΑ
      • 2012.11 Η ΠΑΛΙΑ ΚΙΝΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ
      • 2012.12 ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΕΛΙΝΤ ΣΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ
    • 2011 >
      • 2011.02 ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΥΓΙΗΣ
      • 2011.03 ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
      • 2011.04 Ο ΠΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΖΩΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ
      • 2011.05 Ο ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ
      • 2011.06 Η ΚΡΙΣΗ-Tutti frutti
      • 2011.08 HALLO MR HERMANN ΤΟΥ 1958
      • 2011.10 ΒΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΘΩΣ
      • 2011.12 ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ
    • 2010 >
      • 2010.02 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΕΙΣ ΓΗΣ
      • 2010.02 ΚΟΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥ-ΒΟΥΔΑ
      • 2010.03 Ο ΣΕΦ ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ
      • 2010.05 ΧΙΛΙΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ, Aldemar
      • 2010.05 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΕΝΥΑ
      • 2010.06 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΪ
      • 2010.07 ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ TECHNAVA
      • 2010.08 Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΠΟΥ ΞΥΠΝΗΣΕ
      • 2010.09 ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ
      • 2010.10 ΕΚΛΕΓΕΙΝ-ΨΗΦΙΖΕΙΝ
      • 2010.12 ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
      • 2010.12 ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΪΒΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΜΑΓΙΑ
    • 2009 >
      • 2009.03 RAPPORT
      • 2009.05 ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
      • 2009.05 Η ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΞΥΜΩΤΑ ΤΗΣ
      • 2009.06 ΑΘΩΣ, ΝΟΕΡΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΦΙΛΟΚΑΛΙΑ
      • 2009.07 ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
      • 2009.11 ΚΙΝΑ, ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ
      • 2009.12 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • 2008 >
      • 2008.02 ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • HOME
  • ΑΡΘΡΑ
    • 2025 >
      • 2025.01 Λιβανος
      • 2025.02 Στωικισμός
      • 2025.03 Μεγας Κωνσταντίνος
      • 2025.04 Ελληνες ευεργετες στην Βιεννη
      • 2025.05 ΜΜΕ και Social Media
      • 2025.07 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΣΙΜΟΣ ΠΑΛΗΟΣ
    • 2024 >
      • 2024.01 Ο ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
      • 2024.02 ΤΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ
      • 2024.03 ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΣ
      • 2024.04 ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
      • 2024.04 Ο ΔΕΞΙΟΣ ΜΑΣ ΨΑΛΤΗΣ Ο ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ
      • 2024.05 Ο ΝΤΕ ΓΚΩΛ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ
      • 2024.06 ΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
      • 2024.07 ΛΟΡΔΟΣ BYRON
      • 2024.08 ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ
      • 2024.09 Η ΣΙΩΠΗ ΣΚΟΤΩΝΕΙ
      • 2024.10 ΜΥΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
      • 2024.11 ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΟΥΔΑΝ
      • 2024.12 ΦΙΛΟΤΙΜΟ
    • 2023 >
      • 2023.01 ΑΘΗΝΑ-ΣΠΑΡΤΗ
      • 2023.02 ΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ESG ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
      • 2023.03 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ
      • 2023.04 ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙ&Al
      • 2023.05 ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟ&
      • 2023.06 ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛ&I
      • 2023.07 ΚΒΑΝΤΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
      • 2023.08 ΠΕΡΙ ΜΟΔΑΣ
      • 2023.09 ΧΤΙΣΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ
      • 2023.10 ΟΜΗΡΟΣ, ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΝΟΣ, ΤΟΣΟ ΟΙΚΕΙΟΣ
      • 2023.11 ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ
      • 2023.12 ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
    • 2022 >
      • 2022.01 ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ, Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟ&Ph
      • 2022.02 ΥΠΝΟΣ, ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΡΜΑΚΟ
      • 2022.03 ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ ΜΕ ΟΡΜΗ
      • 2022.05 ΚΑΤΟΧΗ, ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ, ΣΥΡΜΑΤΑ
      • 2022.06 ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Ο ΧΙΟΣ
      • 2022.07 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΑ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
      • 2022.07 ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
      • 2022.08 ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
      • 2022.09 ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ
      • 2022.10 ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΔΑ
      • 2022.11 Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΞΥΠΝΑΕΙ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
      • 2022.12 ΜΙΚΡΟΒΙΩΜΑ-ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ δίαιτα
      • 2022.12 ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
    • 2021 >
      • 2021.01 ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ
      • 2021.02 ΟΙ ΟΙΩΝΟΙ ΠΡΟΜΗΝΥΟΥΝ ΑΝΑΚΑΜΨΗ
      • 2021.02 ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΡΤΙΝΟΣ
      • 2021.03 ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
      • 2021.04 Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟΙ
      • 2021.05 ΤΟ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΒΙΑΣ
      • 2021.05 ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΟΥΣΗΣ
      • 2021.06 ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ
      • 2021.07 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ
      • 2021.08 ΒΡΑΖΙΛΙΑ Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
      • 2021.08 Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑ&G
      • 2021.09 RITUALS-ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΕΣ-ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ
      • 2021.10 Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
      • 2021.11 ΚΑΤΑΚΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
      • 2021.12 ΕΚΤΥΠΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ
    • 2020 >
      • 2020.01 Ο ΜΟΝΤΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ
      • 2020.02 ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ
      • 2020.03 ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜ&
      • 2020.04 ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΑΟΖ, ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ, ΠΡ&
      • 2020.05 BILL GATES, TERRAPOWER, ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ
      • 2020.06 ΤΟΣΟ ΙΔΙΟΙ-ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ
      • 2020.06 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΥΡΩΝΑ ΤΟΜΑΖΟΥ
      • 2020.07 Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ, ΜΕΡΑΚΙ-ΚΑΛΑ ΥΛΙΚΑ-Π&Epsilo
      • 2020.08 ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ-ΝΕΑ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΝΕΑ ΓΕΝ&Io
      • 2020.09 Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΛΛΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ
      • 2020.10 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
      • 2020.11 ΚΙΝΑ, HUKOU, DANWEI ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ
      • 2020.12 ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑ
    • 2019 >
      • 2019.01 ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΟΕ ΚΑΙ ΛΟΓΩ TRUMP
      • 2019.02 ΓΚΑΝΤΙ
      • 2019.03 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
      • 2019.04 ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • 2019.05 Η ΕΠΟΧΗ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ
      • 2019.06 Η ΑΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
      • 2019.07 ΒΑΛΚΑΝΙΑ-ΣΥΝΟΡΑ ΡΑΜΜΕΝΑ ΜΕ ΚΛΩΣΤΗ
      • 2019.08 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ
      • 2019.09 ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ-ΕΝΑ ΑΛΥΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
      • 2019.10 ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΚΩΝΟΚΑΛΤΣΕΣ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΝ
      • 2019.11 Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑΣ-ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧ&Iot
      • 2019.12 Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ-ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΑΣ
    • 2018 >
      • 2018.01 ALIBABA ΚΑΙ AMAZON
      • 2018.01 ΟΙ ΣΤΩΙΚΟΙ
      • 2018.02 ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ Η ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ
      • 2018.03 ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ
      • 2018.03 ΣΥΝΟΨΗ ΣΤΑ HI TECH
      • 2018.04 Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΙΚΑΡΟΥ ΚΑΙ Η CONNECTION ECONOMY
      • 2018.04 ΤΟ ΒΙΟΚΛΙΜΑ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΣΤΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜ&Omicron
      • 2018.05 Η ΚΙΝΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ
      • 2018.05 ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ-ΣΚΟΠΙΑΝΟ
      • 2018.06 ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΑ
      • 2018.07 ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ Ι&K
      • 2018.08 Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΟΥ ΠΥΡΟΔΟΤΗΣΕ Ο TRUMP
      • 2018.09 ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΧΑΝΕΤΑΙ
      • 2018.10 ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ, ΤΟ ΠΙΟ HOT ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ
      • 2018.11 ΚΡΗΤΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΟΥ 16ΟΥ ΚΑΙ 17ΟΥ ΑΙΩΝΑ
      • 2018.12 Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑ
    • 2017 >
      • 2017.01 Η ΜΠΑΝΑΝΑ ΣΤΟ ΔΟΥΝΑΒΗ
      • 2017.01 ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ MISSION IMPOSSIBLE
      • 2017.02 Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥ
      • 2017.02 ΤΑ ΣΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
      • 2017.03 ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
      • 2017.03 ΝΤΟΝΑΛΤ ΤΡΑΜΠ
      • 2017.04 ΘΑ ΖΗΣΕΤΕ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
      • 2017.04 Ο ΦΡΟΫΝΤ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨ&Eps
      • 2017.05 23 ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ, ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;
      • 2017.05 HALLO MR HERMANN
      • 2017.05 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΙΜΑΝΗΣ
      • 2017.06 ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
      • 2017.06 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΥ &Epsilon
      • 2017.06 Η ΦΥΣΙΣ ΞΕΛΟΓΙΑΣΤΗΚΕ
      • 2017.07 ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
      • 2017.08 ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΣΦΑΙΡΙ&K
      • 2017.08 ΟΔΗΓΗΣΗ-ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ-ΚΟΛΟΦΩΝΑΣ
      • 2017.09 Η ΙΝΔΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΤΙ
      • 2017.09 ΠΑΡΕΝΘΕΤΗ ΜΗΤΕΡΑ
      • 2017.10 ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟΝ ΑΜΙΓΕΣ ΚΑΛΟΥ
      • 2017.10 ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
      • 2017.11 O ΣΕΞΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΤΟΥ
      • 2017.11 ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ-ΝΑΥΤΙΛΙΑ
      • 2017.12 ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΖΩΗ
      • 2017.12 ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ
    • 2016 >
      • 2016.01 Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΗΣ
      • 2016.01 ΠΕΡΙ ΓΡΑΒΑΤΑΣ
      • 2016.02 ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ
      • 2016.03 ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ &
      • 2016.04 Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΙΖΕΙ
      • 2016.04 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚ
      • 2016.05 ΠΟΥ ΠΑΕΙ Η ΚΙΝΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΟΪΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΟΝ XIJINPING
      • 2016.05 ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ
      • 2016.06 Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩ&Nu
      • 2016.06 ΡΕΚΟΡ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ 2016
      • 2016.06 ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΠΙΜ&Omi
      • 2016.07 ΣΥΜΒΟΛΑΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
      • 2016.07 ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΙΟΥ
      • 2016.08 BREXIT, Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΜΑΣ
      • 2016.09 Η ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ ΓΥΡΙΖΕΙ ΔΕΞΙΑ
      • 2016.09 ΤΟ 2016 ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ NT, ή Artific
      • 2016.10 Η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ
      • 2016.10 Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΠΟΓ
      • 2016.11 Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΙΣΟ
      • 2016.11 Ο ΠΟΥΤΙΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΟΥ&Sig
      • 2016.12 ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΟΡΤΕΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΑΝ&T
      • 2016.12 ΠΕΡΙ ΜΑΦΙΑΣ
    • 2015 >
      • 2015.01 ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
      • 2015.01 ​ΟΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ, ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ, ΟΡΘ&Omicro
      • 2015.02 Ο XI JINPING ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΙΝΑ
      • 2015.03 ΤΙ ΚΙ ΑΝ Η ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ
      • 2015.04 Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
      • 2015.05 ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΨΥΧΟΘ&Ep
      • 2015.06 ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
      • 2015.06 Η ΑΜΕΡΙΚΗ, ΕΜΕΙΣ, ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΥΘΟΙ
      • 2015.06 ​ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ
      • 2015.07 ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΟΣ, Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΒΥΖ&Alph
      • 2015.07 ΝΑΤΑΣΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗ, ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΡΑΜΑΖΟΦ
      • 2015.08 Η ΡΟΥΣΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤ&Epsil
      • 2015.09 ΕΝΕΡΓΕΙΑ
      • 2015.09 ΤΑ ROBOT ΩΣ ΛΥΣΗ ΣΤΟΝ ΓΕΡΑΣΜΕΝΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ
      • 2015.10 Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΕΡΔΥΝ&A
      • 2015.11 ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ 81οι ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
      • 2015.12 Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΚΑΙ Ο &M
    • 2014 >
      • 2014.01 ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ-ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΙ Η ΘΥΡΑΘΕΝ Π&Alpha
      • 2014.01 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
      • 2014.02 ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ΤΑ ΔΥΟ ΟΞΥΜΩΡΑ
      • 2014.02 ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΑΙΤΙΟΣ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ Ο ΘΕΟΣ
      • 2014.03 ΠΕΡΙ ΔΡΑΧΜΗΣ, ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ, ΑΝΙΣΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ Ε&Iota
      • 2014.04 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
      • 2014.04 ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝ&Epsilon
      • 2014.05 HELLO ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΝ ΕΥΡΥΧΩΡΟΥΣ
      • 2014.05 ΠΕΡΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΙΣΤΗΣ-COUNTRY RISK
      • 2014.06 ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
      • 2014.07 ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ
      • 2014.08 ΠΕΡΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
      • 2014.08 THE CLOUD, ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΝΝΕΦΟ
      • 2014.09 ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΑΡΕΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΥΛΗΣ Μ&Omicr
      • 2014.10 ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ ΜΑΣ
      • 2014.11 ΣΟΥΝΙΤΕΣ-ΣΙΙΤΕΣ, ΙΡΑΚ-ΙΡΑΝ
      • 2014.12 ΛΙΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ - LEAN STARTUP
    • 2013 >
      • 2013.01 ΑΚΤΙΝΕΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ
      • 2013.02 ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
      • 2013.03 THE POWER OF HABIT - Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑΣ
      • 2013.04 ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΤΙ ΧΩΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ
      • 2013.05 ΙΑΠΩΝΙΑ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
      • 2013.07 COMPETITION EDGE ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
      • 2013.08 ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ
      • 2013.09 ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ HIGH TECH
      • 2013.10 ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΔΗΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
      • 2013.11 ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ, ΝΙΤΣΕ
      • 2013.12 AMOR FATI-MENAGE A TROIS-ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΞΙΩΝ ΝΙΤΣΕ
    • 2012 >
      • 2012.01 AUS PRINZIP, Η ΜΠΑΝΑΝΑ ΣΤΟ ΔΟΥΝΑΒΗ ΚΑΙ Η ΠΕΤΡΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ
      • 2012.02 MENSCH DES JAHRES, Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
      • 2012.02 ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΘΟΔΩΡΕ
      • 2012.03 Η ΚΙΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΗΓΕΣΙΑ
      • 2012.03 ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΟΥΣΕΙΑ
      • 2012.04 ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ
      • 2012.06 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ
      • 2012.07 Η ΤΡΙΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
      • 2012.08 ΚΑΜΠΟΣ-ΧΙΟΣ ΤΟ MONTE CARLO ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
      • 2012.10 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΙΩΝΙΑ
      • 2012.11 Η ΠΑΛΙΑ ΚΙΝΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ
      • 2012.12 ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΕΛΙΝΤ ΣΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ
    • 2011 >
      • 2011.02 ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΥΓΙΗΣ
      • 2011.03 ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
      • 2011.04 Ο ΠΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΖΩΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ
      • 2011.05 Ο ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ
      • 2011.06 Η ΚΡΙΣΗ-Tutti frutti
      • 2011.08 HALLO MR HERMANN ΤΟΥ 1958
      • 2011.10 ΒΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΘΩΣ
      • 2011.12 ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ
    • 2010 >
      • 2010.02 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΕΙΣ ΓΗΣ
      • 2010.02 ΚΟΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥ-ΒΟΥΔΑ
      • 2010.03 Ο ΣΕΦ ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ
      • 2010.05 ΧΙΛΙΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ, Aldemar
      • 2010.05 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΕΝΥΑ
      • 2010.06 ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΪ
      • 2010.07 ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ TECHNAVA
      • 2010.08 Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΠΟΥ ΞΥΠΝΗΣΕ
      • 2010.09 ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ
      • 2010.10 ΕΚΛΕΓΕΙΝ-ΨΗΦΙΖΕΙΝ
      • 2010.12 ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
      • 2010.12 ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΪΒΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΜΑΓΙΑ
    • 2009 >
      • 2009.03 RAPPORT
      • 2009.05 ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
      • 2009.05 Η ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΞΥΜΩΤΑ ΤΗΣ
      • 2009.06 ΑΘΩΣ, ΝΟΕΡΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΦΙΛΟΚΑΛΙΑ
      • 2009.07 ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
      • 2009.11 ΚΙΝΑ, ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ
      • 2009.12 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • 2008 >
      • 2008.02 ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΑ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Βύρων Τομάζος

Στην οδήγηση χρειαζόμαστε περισσότερη επιμόρφωση
και την πολιτεία να πάρει και να εφαρμόσει τα επιβαλλόμενα μέτρα


Εφημερίδα  Η Βούλα και ο κόσμος της, Ιούνιος 2016
Δείτε το άρθρο σε PDF



 
 
Το έναυσμα αυτού του άρθρου μου είναι διττό. Το πρώτο ανήκει σε μία φίλη μας, η Γ. Μ., που με παρακάλεσε να γράψω ένα άρθρο για την οδική συμπεριφορά στην περιοχή μας τη Βούλα. Και το άλλο μου δημιουργήθηκε ανεβαίνοντας στο ασανσέρ του γραφείου μας όπου ήταν ένας υπάλληλος της DHL, με ρωτάει σε ποιο όροφο να πάει κάτι έγγραφα και τον ρωτάω αν πάντα φοράει κράνος και μου λέει εγώ πάντα είμαι νόμιμος…
 
Για την περιοχή μας, στη Βούλα που ξέρουμε, πράγματι οι δρόμοι, κυρίως από ορισμένους νέους, χρησιμοποιούνται σαν Ράλλυ πίστας, ειδικά από αυτούς που έχουν ακριβά και μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα. Εν μέρει τους καταλαβαίνω, να έχεις τόσο πολύ καλό και ακριβό αυτοκίνητο και να μην μπορείς να τρέξεις.
Γι’ αυτό τελευταία έχουμε αρκετά τροχαία ατυχήματα στην περιοχή μας.
 
Το μείζον πρόβλημα για εμένα είναι ότι πρώτον σαν λαός είμαστε ατομιστές και απείθαρχοι και δεύτερον ότι δε μας έχει μεταφερθεί κυρίως από τα σχολεία η σωστή οδηγική συμπεριφορά και δε μας έχουν επισημάνει τους κινδύνους της οδήγησης.
 
Το παλικάρι της DHL που είναι συνέχεια πάνω στο μηχανάκι φοράει το κράνος γιατί του το επιβάλλει πιθανόν η εταιρεία και γιατί αμυδρά φοβάται την αστυνομία. Το φοράει για να είναι νόμιμος. Και αγνοεί ότι όταν το φοράει η πιθανότητα να έχει θανατηφόρο ατύχημα είναι λιγότερο πιθανή κατά 30 φορές.
 
Σε ό,τι αφορά τους θανάτους από τα δίκυκλα, μεγάλη ευθύνη φέρει η πολιτεία και κατ’ επέκταση η αστυνομία. Αν θυμάστε είχα γράψει ένα ανοιχτό γράμμα στον τότε υπουργό δημόσιας τάξης και του είπα ότι εγώ αν ήμουν υπουργός και είχα την συγκατάβαση της πολιτείας θα μείωνα τρομερά τα ατυχήματα, βάζοντας σε συνεχή βάρδια τέσσερα πέντε κλιμάκια στους κυριότερους δρόμους των Αθηνών του λεκανοπεδίου και από ένα στις άλλες μικρές πόλεις και τα νησιά. Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε και εσείς. Σπάνια βλέπουμε αστυνομία να γράφει τα δίκυκλα για τα κράνη.
 
Θα μου πει κανείς ότι είναι θέμα κόστους. Μα το κόστος, πέραν από τους θανάτους και τους τραυματισμούς των ανθρώπων, για την περίθαλψή τους είναι πολλαπλάσιο από το κόστος των κλιμακίων της αστυνομίας. Ο ραλίστας που οδηγεί μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητο με μεγάλη επιτάχυνση σε κατοικημένη περιοχή, που η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι 30-50 χλμ., αγνοεί ότι όταν τρακάρει σε σταθερό εμπόδιο ή δέντρο με ταχύτητα 40 χλμ. το κεφάλι του ζυγίζει 2 τόνους, λόγω αδράνειας και είναι ανάλογο του τετραγώνου της ταχύτητας επί της μάζας. Και υπό αυτές τις συνθήκες, έστω και με 40 χιλιόμετρα, ο θάνατος είναι βέβαιος.
 
Είμαστε οι πρώτοι σε τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη περνάμε και τους 28. Και τα περισσότερα οφείλονται σε ανθρώπινη αμέλεια και άγνοια.
 
Τα κύρια αίτια είναι η υπερβολική ταχύτητα και το αλκοόλ. Σε αυτό όλοι μας στην Ελλάδα οδηγούμε με 2-3 ποτηράκια κρασί και υπερβαίνουμε τα όρια. Πηγαίνετε σε ένα πάρτι και θα δείτε ότι όλοι πίνουν και οδηγούν. 
 
Θυμάμαι κάποτε, όταν ήμουνα με τον γαμπρό μου στο ‘Οσλο της Νορβηγίας, ένας συνεργάτης μας με το αυτοκίνητό του πάρκαρε ημέρα Κυριακή στην πλατεία της πόλης μπροστά στο ξενοδοχείο. Ήπιαμε 2-3 κρασιά και μετά λέει ότι δε μπορώ να το κουνήσω το αυτοκίνητο, θα πάρω ταξί και θα έρθω αύριο τα ξημερώματα να το πάρω.
 
Περίπου 100 μέτρα παρακάτω ήταν ελεύθερο πάρκινγκ. Του λέω άσε με να το πάω εγώ, μου λέει αν σε πιάσουν εσένα να οδηγείς το δικό μου αυτοκίνητο με υπερβολικό αλκοόλ, θα μου πάρουν και εμένα το δίπλωμα. Υπερβολή βέβαια γιατί αυτοί πίνουν πολύ και χάνουν το κοντρόλ.
 
Ενώ εμείς τουλάχιστον έχουμε κοντρόλ του εαυτού μας και θα δεις σπάνια μεθυσμένο άνθρωπο στα πάρτι. Κάπου αυτό-κοντρολαριζόμαστε. Κάπου στο μέσο είναι η χρυσή τομή. 
 
Ως Έλληνες δεν είχαμε εμπειρία οδήγησης στους αυτοκινητόδρομους όπου ένας βασικό λόγος ατυχήματος είναι η προσπέραση και το αργό οδήγημα. Στην Αμερική τουλάχιστον ξέρω ότι είναι σοβαρή παράβαση όταν αλλάξεις λωρίδα χωρίς φλας και χωρίς επιτάχυνση για να δώσεις τον χρόνο στον άλλο να φρενάρει. Σιγά σιγά μαθαίνουμε να οδηγούμε και στους αυτοκινητόδρομους και να κρατάμε τις αποστάσεις.
 
Πρέπει να πω ότι έχουμε βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια σε ό,τι αφορά τη ζώνη και το κράνος, χρειάζεται όμως ακόμα αρκετή προσπάθεια. Επίσης έχει αποδειχθεί ότι τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν 30 χιλιόμετρα από το σπίτι μας, ειδικά όταν ερχόμαστε από μεγάλα ταξίδια, που είμαστε κουρασμένοι και ριλαξάρουμε, γιατί δήθεν γνωρίζουμε εμείς τους δρόμους, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη μας αν τους γνωρίζουνε και οι άλλοι. 
 
Ένας επίσης σοβαρός παράγοντας ατυχήματος είναι οι αργοί οδηγοί, πάνε σαν κάβουρες, εκνευρίζουν τους άλλους και κάνουν προσπεράσματα χωρίς μεγάλη προσοχή και αυτά είναι ως επί το πλείστον θανατηφόρα, γιατί συγκρούονται μετωπικά με τα άλλα και τότε οι δυνάμεις που προέγραψα πολλαπλασιάζονται.
 
Στην Ελλάδα που πέρασε δύο πολέμους, χάσανε τη ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Ενώ στα 60 τελευταία χρόνια έχασαν τη ζωή τους 140,000 άνθρωποι και 350,000 έμειναν ανάπηροι. 
 
Είναι θλιβερή αυτή η διαπίστωση και πρέπει αυτός ο ποταμός αίματος να αναχαιτιστεί και να μειωθεί. Χρειάζεται μία προσπάθεια από όλους μας να ανακτήσουμε περαιτέρω κυκλοφοριακή συνείδηση και οι ιθύνοντες να εφαρμόσουν τα κατάλληλα μέτρα για να περιοριστεί αυτή η μάστιγα για τους νέους που έχει κλίμακα γενοκτονίας.
 
Φίλε ραλίστα, φίλε οδηγέ της DHL, η κατοικημένη περιοχή δεν είναι πίστα για Ράλλυ, διότι πέραν του ότι κινδυνεύεις εσύ κινδυνεύουν και τα μικρά παιδιά που παίζουν τους δρόμους ή που τρέχουν να πιάσουν τη μπάλα που τους έπεσε. Στη μεγάλη ταχύτητα η απόσταση φρεναρίσματος είναι και αυτή ανάλογη με το τετράγωνο της ταχύτητας. Δηλαδή αν π.χ. στα 30 χιλιόμετρα είναι 10 μέτρα, στα 45 είναι 22,5.
 
Φίλε μεροκαματιάρη με το παπάκι της DHL, το κράνος δε το φοράς γιατί σου το επιβάλλει η επιχείρηση ή η πολιτεία αλλά το φοράς πρωτίστως για τη δική σου ασφάλεια. Θυμήσου τον αριθμό 30 φορές. 
 
Ένας Γερμανός φίλος μου που οδηγούσε σε όλη τη Γερμανία από χόμπι το καλοκαίρι, φυσικά πάντα χωρίς κράνος πήγε να πάρει τσιγάρα γύρω από το σπίτι του και σε μικρή ταχύτητα έπεσε σε ένα λάκκο. Πέφτει κάτω και χτυπάει το κεφάλι του σε ένα μικρό πετραδάκι, παθαίνει αιμορραγία και πεθαίνει.
 
Και εγώ τα καλοκαίρια που καβαλάω μια βέσπα, πάντα φοράω κράνος, μια φορά δεν φόρεσα και, όπως οδηγώ, ένας που μοιράζει ψωμί, προσπερνά και ξεχνά να αφήσει το ψωμί σε έναν σιδερά. Αυτός βγαίνει έξω, του λέει εεε το ψωμί, φρενάρει απότομα, εγώ από πίσω με τη βέσπα χωρίς κράνος μου φωνάζει ένας πρώην συμμαθητής μου, εε Βύρωνα, γυρίζω να τον δω και αυτό που θυμάμαι είναι ότι ξύπνησα στο νοσοκομείο με διασείση. Ευτυχώς την σκαπούλαρα.
 
Είναι μια απίθανη συγκυρία να συμβεί κάτι τέτοιο και όμως έτσι συμβαίνουν τα ατυχήματά. Συγκυρίες και οι δυο οδηγοί να είναι απρόσεχτοι. Ελάχιστες πιθανότητές και όμως συμβαίνει. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε εφοδιασμένοι με τα κατάλληλα προστατευτικά μέσα. Τη ζώνη και το κράνος.
 
Οι αιτίες θανάτου στην Ελλάδα οφείλονται στο χρόνο επάνω 185 σε υπερβολική ταχύτητα, 154 κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, 134 οδήγηση χωρίς ζώνη….. 88 παραβίαση προτεραιότητας , 76 σε απόσταση προσοχής, 19 σε αντικανονικό προσπέρασμα και 353 που σχετίζονται με την οδηγική συμπεριφορά πχ μέθη.
 
Υπάρχει κάποια βελτίωση από το 2009 μέχρι σήμερα. Έχουμε 1.280 θανάτους έναντι 1.463 το 2009. Παρόλο που ο αριθμός είναι ακόμα υψηλός.
 
Τα περισσότερα ατυχήματα, 441 για την ακρίβεια, συμβαίνουν στο δευτερεύον οδικό δίκτυο και στις κατοικημένες περιοχές 352. Επισήμανση για τους ραλίστες. 
 
Η τροχαία έγραψε 51.526 παραβάσεις για τα κράνη που θα πρέπει να ήταν τουλάχιστον πενταπλάσιες και θα είχαν σώσει αρκετά παιδιά.
 
Στην Ελλάδα το κόστος των ατυχημάτων είναι περίπου το 3% του ΑΕΠ και σε αυτό δεν συμπεριλαμβάνουμε το κόστος το οποίο ανέρχεται π.χ. σε 90.000 το χρόνο για έναν γιατρό, σε 50.000 ευρώ το χρόνο για έναν μηχανικό, για να πάρει το δίπλωμά του, αλλά επιπλέον είναι και αυτά που χάνονται  που κοστίζει στη χωρά για την επιμόρφωση και αυτό χάνεται.
 
Κάθε ευρώ που χρησιμοποιείται για την ασφαλή οδήγηση φέρνει πολλαπλάσια οφέλη, πέραν που θρηνούμε και πολλούς νεκρούς. Ακόμα οι επαρχιακοί μας δρόμοι δεν είναι σε καλή κατάσταση. Ειδικά στις μεγάλες εξόδους του Πάσχα και των Χριστουγέννων θρηνούμε πολλούς νεκρούς λόγω απροσεξίας στην οδήγηση.
 
Αν αποφασίσετε να οδηγήσετε τη νύχτα, παρόλο που η κίνηση τότε είναι μόνο 10% της ημέρας, τα ατυχήματα είναι σχεδόν τα ιδιά. Π.χ. πέρυσι είχαμε 1.058 θανάτους την ημέρα και 856 τη νύχτα. 
 
Το αλκοτέστ στις μεγάλες εξόδους μείωσε τα ατυχήματα κατά 50% . Γι’ αυτό επιμένουν ότι η αστυνομία πρέπει να έχει επί μονίμου βάσεως κλιμάκια αστυνόμευσης των δρόμων. 
 
Στο σύνολο των σοβαρών ατυχημάτων, σε 3.850 ατυχήματα οι οδηγοί φορούσαν ζώνες και κράνος ενώ δυστυχώς σε 16.549 δεν φορούσαν ζώνη ή  κράνος. 
 
 
Φίλοι μου, εδώ τελειώνουμε. Φοράτε ζώνη και κράνος, μην υπερβαίνεται την ταχύτητα, μην πίνετε όταν οδηγείτε, όταν κουράζεστε σταματήστε, μην προσπερνάτε χωρίς ορατότητα, προσέχετε την προτεραιότητα κτλ.. Θα σωθούν πολλές ζωές και προπαντός νέων.
Picture